خانه| زیورالات| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

خرید دستبند


 
قيمت 999000ريال

خرید دستبند
خرید دستبند
احتمالا دستبند یکی از معدود اکسسوری‌هایی باشد که بیشتر از سایر زیورآلات در ظاهر افراد نمود پیدا می‌کند. دستبند محصولی است که حتی در ساده‌ترین طرح‌ها هم می‌توانند به زیبایی فضای خالی مچ دست را پر کنند

و ظاهر زیباتری به دست و ساعد شما بدهند. این دستبندها آن‌قدر طراحی متنوعی دارند که می‌توانند حتی شکل دست و انگشتان را هم تحت تاثیر قرار دهند. هماهنگ کردن رنگ و طرح دستبند با ساعت، انگشتر یا حتی لاک ناخن‌ها از آن ترفندهای کوچک و مهمی است که به راحتی تصویر دلنشینی از شخصیت آراسته و دقیق شما در اطرافیان ثبت می‌کند. 
طرح و رنگ در دنیای دستبند بی انتها است. دستبندهای طلا، نقره و استیل با درخشش و نمای براقی که دارد می‌تواند هر نگاهی را به خود جلب کند. تکمیل سبک‌های اسپرت یا سنتی ایرانی، با وجود دستبندهای شیک با نگین‌هایی که از انواع سنگ‌های فیروزه یا مروارید درست می‌شوند، کار چندان سختی نیست. استفاده از پلاک‌های سنگی و آویزهای ظریف دست ساز از ترندهای پرطرفدار است که همیشه طرفداران وفادار خود را دارد. دست‌بندهای مهره‌ای و کشی به دلیل کاربری آسان و وزن سبکی که دارند، همیشه انتخابی همیشگی برای خلق ظاهری برازنده و ساده است. از طرفی دستبندهای چرم با بافت‌های مختلف و رج‌های در هم پیچیده به راحتی حال و هوای سنتی و مدرن را با هم همراه می‌کند. در میان دستبندهایی با رنگ و طرح متنوع، دستبندهایی با رنگ مشکی همیشه طرفداران زیادی دارد. این مدل زیورآلات به راحتی با انواع اکسسوری و ساعت هماهنگ می‌شوند و راز محبوبیتشان هم در همین سادگی و کاربری آسان آن‌هاست. 
قيمت : 0 ريال
قيمت : 999000 ريال
قيمت : 999000 ريال
قيمت : 999000 ريال
قيمت : 999000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت